După ce a devenit muza unor designeri ca Jean Paul Gaultier şi Marc Jacobs şi imaginea casei Stella McCartney sau Swarovski, Lourdes Maria, fiica Madonnei, îşi consolidează paşii în lumea modei după ce a defilat pentru Bottega Veneta şi a devenit unul din chipurile cele mai căutate ale momentului, relatează EFE.
La 25 de ani, Lourdes Maria Ciccone Leon, Lola pentru prieteni, a devenit tânăra promisiune a lumii modei şi a frumuseţii.
Mărcile de lux şi-o dispută, Lola fiind protagonista prezentării noii colecţii primăvară-vară 2022 a firmei Bottega Veneta care a avut loc la Detroit.
Fiica Madonnei şi a antrenorului de fitness Carlos León a purtat o rochie cu croială relaxată “din materiale inovatoare ce permit alternarea formei pieselor”, se arată înr-o notă a firmei.
Până acum, fiica cea mare a reginei muzicii pop, Lourdes María (Los Angeles, California, SUA, de 1996), a participat la diferite campanii publicitare. Totuşi, ea a făcut un pas înainte pentru a se consolida în lumea modei.
În timpul Săptămânii Modei de la Milano, Lola a defilat pentru Versace, alături de top-modele consacrate ca Gigi Hadid, Dua Lipa şi Naomi Campbell.
Prezentarea noii colecţii a firmei de lenjerie a Rihannei, “Savage x Fenty”, a dat startul carierei sale.
La vârsta de 13 ani, mama ei a numit-o directoare de creaţie pentru linia sa de îmbrăcăminte “Material Girl” şi a făcut de asemenea parte din echipa de costumieri ai divei pop în turneele sale internaţionale.
Lola, care se declară feministă şi a moştenit de la mama ei angajamentul militant, asociază industriei textile imaginea sa de tânără independentă şi răzvrătită care place atât de mult Generaţiei Z.
A făcut balet în copilărie, cântă la pian şi va face primii paşi şi în actorie. Primii paşi în modă i-a făcut de mâna Stellei McCartney pentru care a defilat în 2016. A participat apoi la un “performance” la Miami pentru firma spaniolă Desigual şi a devenit imaginea unor case de modă prestigioase ca Marc Jacobs şi Burberry.