Blue Air are datorii mari la compania nationala aeroporturi Bucuresti
Stiri de ultima ora din Turism

Blue Air are datorii mari la compania nationala aeroporturi Bucuresti

Blue Air are datorii semnificativa fata de Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti. Dar se pare ca au fost luat anumite garantii ca acea suma va putea fi recuperata.

Care au fost declaratiile facute de Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti

Valentin Iordache, reprezentant al companiei natioanale Aeroporturi Bucuresti a declarat urmatoarele, “Blue Air are datorii la aeroport, dar acesta nu a fost un motiv pentru anularea acestor curse. Au fost acumulate în ultimii ani şi sunt semnificative. Noi ne-am luat anumite garanţii, astfel încât să fim siguri că ne vom recupera aceste datorii”.

Acesta a mai spus ca Blue Air va trebui sa plateasca tariful de parcare pentru toate acele aeronave care nu s-au mai ridicat de la sol.

“Şapte avioane nu au plecat în cursă. Aceste avioane urmau să vină şi să plece într-o altă cursă, deci alte şapte curse anulate, dar o parte dintre ele sunt efectuate cu acelaşi avion, iar o parte cu alte avioane.

Cert este că platforma este mai aglomerată ca de obicei, dar aceasta este o situaţie pe care noi o gestionăm şi avem back-up, avem plan de contingenţă, astfel încât să nu fie afectate şi zborurile celorlalte companii aeriene, să nu fie afectaţi şi alţi pasageri. (…) Orice companie aeriană doreşte să aibă avioanele în aer şi nu la sol, pentru că în aer produc bani, la sol consumă. Evident că orice aeronavă staţionează pe platformă plăteşte acel tarif de parcare indiferent de motivul staţionării”, a mai spus acesta.

Pasagerii care erau nevoiti sa zboare cu aeronavele Blue Air au primit apa si alimente din partea agentului de handling iar dupa ce acestia au ajuns la terminalul Plecari au intrat in grija companiei aeriene care a oferit fiecaruia returnarea banilor sau o alta varianta pentru a-si continua drumul intr-una din zilele viitoare.

“Pasagerii au fost supăraţi, evident pentru anulare, dar nu recalcitranţi. Au înţeles care este situaţia şi s-au comportat foarte bine. Au primit alimente şi apă din partea agentului de handling. În caz că va fi nevoie, suntem şi noi pregătiţi să le oferim ceva asemănător. Cert este că aceştia, după ce au ajuns la terminalul de plecări, au intrat în grija companiei aeriene, care a oferit fiecăruia în funcţie de ce tip de bilet avea şi în funcţie de ce condiţii erau menţionate în acel bilet returnarea banilor sau reprogramare sau o altă variantă în care să-şi continue drumul într-una din zilele viitoare.” a mai precizat Valentin Iordache.

 

Distribuie mai departe
Cele mai bune teste DGPCI numai pe https://chestionareauto.ro/. Ia permisul mai usor invatand de pe acest site!

Lasă un răspuns