Stiri de ultima ora din Sanatate

Alimente pentru o siluetă deosebită

 

Cele trei alimente sustinute de stiinta, catalogate ca fiind favorabile atunci cand dorim sa pierdem in greutate, alaturi de produse de slabit care inhiba pofta de mancare, pot fi de un real ajutor.

Daca in trecut ne temeam de faptul ca acestea sunt bogate in colesterol, iata ca ouăle întregi au revenit. Cu toate ca, un consum mare de oua poate duce la cresterea nivelului de LDL-colesterol, care mai este cunoscut si sub numele de colesterol „rău”, acestea se afla in topul celor mai bune alimente atunci cand iti doresti sa slabesti, fiind bogate in proteine, grasimi si fiind in acelasi timp foarte satioase.

Este dovedit faptul ca ouale consumate la micul dejun, in detrimentul fainoaselor sau al cogrigeilor, a dus la cresterea sentimentului de satietate, determinandu-i astfel pe consumatori ca pentru urmatoarele 36 de ore sa manance mai putin.

De asemenea, un alt studiu dovedeste faptul ca pierderea în greutate într-o dietă restricționată în calorii a fost datorata consumului de oua la micul dejun.

Citeste  Alege sa consumi alimente care nu te ingrasa.

Ouale va pot ajuta sa obtineti nutrientii de care aveti nevoie intr-o dieta limitata de calorii, iar o mare parte din acesti nutrienti se gasesc in galbenusuri. Ouale pot chiar inlocui pofta de mancare pe parcursul zilei, in comparație cu carbohidrații rafinați, promovand astfel pierderea in greutate.

Legume cu frunze verzi

Atunci cand vorbim despre legume cu frunze verzi includem: varza, spanacul, salata verde, frunze de sfecla. Faptul ca sunt bogate in fibre si sarace in carbohidrati si calorii, dar si numeroasele proprietati, pe care acestea le au, le fac perfecte intr-o dieta de slabit.

O modalitate foarte buna de a crește volumul meselor tale, fara continut caloric este consumul de verdeata. Dietele cu o densitate energetică scăzută ii ajuta in majoritatea cazurilor pe oameni sa consume mai putine calorii, lucru sustinut de numeroasele studii efectuate.
Dovedit că ajută la arderea grăsimilor, în unele studii efectuate, frunzele verzi sunt foarte bogate în minerale, antioxidanți, vitamine, inclusiv calciu si sunt de asemenea foarte hranitoare.

Citeste  Trucuri pentru un ten hidratat la plus 30 de grade

Fiind incredibil de satios si sanatos, pestele gras, precum somonul, te pastreaza satul multe ore cu un numar redus de calorii.
Somonul este bogat in diverse substanțe nutritive importante, proteine de inalta calitate si grasimi sanatoase.
O cantitate semnificativa de iod, necesar pentru functionarea corecta a tiroidei, poate fi furnizata de catre peste si fructele de mare in general. Un numar crescut de oameni nu isi ating necesarul zilnic de iod, fapt dovedit stiintific.

Bogat in acizi grași omega-3, este dovedit faptul ca somonul ajuta la reducerea inflamatiilor, care au un rol major in cadrul bolilor metabolice si al obezitatii. Alte tipuri de peste gras, cum ar fi heringul, macroul, pastravul, sardinele, sunt de asemenea, excelente.

Distribuie mai departe
Cele mai bune teste drpciv 2020 numai pe https://chestionareauto.ro/. Ia permisul mai usor invatand de pe acest site!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *