Stiri Justitie de ultima ora

Dosarul electronic, o aplicatie pentru simplificarea birocratiei

Inalta Curte de Casatie si Justitie a lansat aplicatia dosar electronic, cu ajutorul careia partile dintr-un proces, precum si avocatii lor, au acces direct la actele de la dosar, de la distanta, fara sa fie nevoie sa se deplaseze la sediul instantei. Masura a fost luata in contextul pandemiei COVID-19.

Cum se acceseaza aplicatia Dosar Electronic

Pentru a avea acces la dosarul dvs, in format electronic, trebuie sa completati cererea cu datele necesare si sa o trimiteti la instanta de judecata pentru accesul la dosarul electronic. Cererea este disponibilă pe site-ul ÎCCJ.

Cererea de acces trebuie sa contina adresa de e-mail si numarul de telefon mobil. Persoanele fizice, parte in dosar, trebuie sa trimita si o copie a cartii de identitate. Persoanele care au calitatea de reprezentant vor trimite, alaturi de cerere, o copie dupa imputernicirea avocatiala/dovada calitate de reprezentant.

Pentru fiecare dosar trebuie depusa o cerere separata. Dupa depunerea/inaintarea cererii, primiti, in zilele urmatoare din partea instantei, prin e-mail, un link cu ajutorul caruia puteți vizualiza, in orice moment, dosarul dvs in format electronic.

Dosarul electronic poate fi accesat atat prin intermediul link-ului primit prin e-mailul de notificare, cat si prin accesarea paginii de internet: http://www.scj.ro

Dupa accesare, se va deschide interfata de conectare.

Dosarul electronic este prima componenta a conceptului de instanta din era digitala, menit sa racordeze instanta suprema la transformarile aduse relatiilor sociale prin evolutia tehnologica, precum si la noul continut pe care trebuie sa il dobandeasca activitatea serviciilor publice in acest context.

Miriam

Distribuie mai departe
Cele mai bune teste DGPCI numai pe https://chestionareauto.ro/. Ia permisul mai usor invatand de pe acest site!

Lasă un răspuns