Stiri Lifestyle de ultima ora

Două treimi dintre români folosesc rețelele de socializare pentru a vedea ce postează prietenii virtuali

Aproximativ 76% dintre români folosesc reţelele sociale cel mai mult pentru a urmări postările prietenilor, iar cele mai comune activităţi făcute de români pe acestea sunt urmărirea prietenilor şi reacţionarea la postări cu like-uri, “inimi” sau alte reacţii, reiese din rezultatele unui studiu de specialitate.

Potrivit cercetării, reprezentativă la nivel naţional pentru populaţia utilizatoare de internet, aproximativ jumătate dintre români au comentat la postări şi 41% au postat o poză pe profilul personal în ultimele trei luni.

Totodată, cea mai puţin comună activitate desfăşurată de români pe reţelele sociale este postarea de video-uri sau live-uri, desfăşurată de mai puţin de 10% dintre aceştia.

Studiul mai arată că femeile sunt în general mai active pe reţelele sociale decât bărbaţii, înregistând diferenţe pozitive pe majoritatea activităţilor. Astfel, opt din zece femei (80%) au dat like-uri/reacţii/inimi la postări în ultimele trei luni, semnificativ mai multe comparativ cu bărbaţii (71%).

Femeile pun mai multe poze decât bărbații

Aproape jumătate dintre femei (47%) au postat o poză pe reţelele sociale în ultimele trei luni, comparativ cu procentajul bărbaţilor, care este semnificativ statistic mai mic (34%). În acelaşi timp, 44% dintre femei au dat “share” (au distribuit) o poză pe profilul personal, procentaj ce este semnificativ statistic mai mare comparativ cu cel înregistrat de bărbaţi (36%).

Mai mult de o treime dintre femei (34%) au postat un story/o poveste în ultimele trei luni, procent de asemenea semnificativ mai mare comparativ cu cel al bărbaţilor (20%). Tinerii (18-30 ani) postează mai multe story-uri, în timp ce persoanele mature (46-65 ani) postează pe profilul personal şi comentează la posturi mai mult, comparativ cu tinerii.

Totodată, persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 şi 30 de ani au înregistrat procente semnificativ mai mari (comparativ cu cele înregistrate de persoanele mai mature – 46-65 ani) în ceea ce priveşte următoarele activităţi: urmărirea influencerilor pe reţelele sociale – 43%, postarea de story-uri/poveşti – 46%, activităţi care au apărut mai recent în social media.

 

Distribuie mai departe
Cele mai bune teste DGPCI numai pe https://chestionareauto.ro/. Ia permisul mai usor invatand de pe acest site!

Lasă un răspuns