Campania lansata de Metrorex “ PET = BILET” le va pune la dispozitie participantilor o cartela de metrou cu o calatorie in schimbul a cinci deseuri care pot fi PET-uri, sticl sau doze de aluminiu.
Iata ce implica aceasta campanie
“Metrorex, în parteneriat cu Eco Synergy şi Rematholding, lansează ‘PET=BILET’, campania premieră ce are ca scop atât încurajarea colectării şi reciclării deşeurilor, cât şi creşterea interesului cetăţenilor pentru călătoria cu metroul – transport ecologic, nepoluant. Metrorex încurajează programele ce au ca scop protecţia mediului, aliniindu-se astfel politicilor naţionale şi internaţionale ecologiste. Prin această campanie se doreşte sensibilizarea opiniei publice şi creşterea gradului de conştientizare cu privire la importanţa protejării mediului înconjurător” s-a aratat intr-un comunicat al companiei Metrorex.
Persoanele care isi doresc sa participe la aceasta campanie trebuie sa se prezinte in perioada cuprinsa intre 2 si 20 august in statiile de metrou Dimitrie Leonida si Pipera, mai exact la intrarea principala la standul partenerilor Metrorex. Toate acele persoane care se vor prezenta la standele mentionate mai sus trebuie sa ofere 5 deseuri ( PET-uri, sticle sau doze de aluminiu) iar in schimbul lor vor primi o cartela de metrou cu o calatorie.
“Astfel de campanii sunt necesare pentru schimbarea comportamentului cetăţenilor cu privire la păstrarea mediului înconjurător curat şi nepoluat, dar şi pentru promovarea beneficiilor utilizării transportului subteran ca mijloc de transport ecologic. Astfel că, prin aceste tipuri de acţiuni, societatea noastră doreşte să se implice activ în formarea unor comportamente responsabile din punct de vedere ecologic”, a mai declarat si Stefan Paraschiv, director general al Metrorex.
Aceasta caampanie are ca scop atat incurajarea colectarii si a reciclarii deseurilor cat si cresterea interesului cetatenilor pentru calatoria cu metroul care este un mijloc de transport ecologic si nepoluant. Metrorex isi doreste sa incurajeze in acest mod protectia mediului inconjurator si isi indeamna si clientii sa faca asta.