Programul rabla pentru electrocasnice va avea loc pe data de 21 noiembrie 2021. Acesta este un program de inlocuire a echipamentelor electrice si electronice uzate cu unele mult mai performante din punct de vedere energetic.
Bugetul alocat pentru aceasta a doua editie a Programului “ Rabla pentru Electrocasnice” este de 50 milioane de lei.
Ce implica programul Rabla?
“Programul Rabla pentru Electrocasnice s-a bucurat încă de la început de un succes uriaş în rândul populaţiei, astfel că am luat hotărârea ca bugetul alocat în anul 2022 să fie cel mai mare de până acum, alocând 100 milioane pentru cele două sesiuni din acest an, cu 25 de milioane mai mult faţă de anul trecut. Reamintim tuturor celor interesaţi să participe în program, în oricare dintre etape, că este necesar să îşi creeze un cont de utilizator. Este foarte important acest pas, deoarece prin intermediul acestui cont veţi putea selecta electrocasnicele dorite în fiecare dintre cele trei etape. În cazul în care aveţi deja un cont de utilizator, creat în ediţiile anterioare ale programului, nu trebuie să vă creaţi alt cont, ci doar să vă autentificaţi utilizând adresa de e-mail şi parola setată de dumneavoastră. În cazul în care aţi uitat datele contului, acestea pot fi recuperate urmând paşii descrişi în aplicaţia informatică”, a declarat presedintele AFM, Laurentiu-Adrian Neculaescu.
Dupa ce solicitanti se incriu prin crearea unor conturi de utulizator se vor demara etapele de selectie a voucherelor aferente echipamentelor care sunt incluse in program.
Voucherul primit este nominal si nu este transmisibil. Acesta poate fi utilizat doar de catre persoana careia i-a fost emis in urma inscrierii in aplicatie. Valabilitatea acestui voucher este de 7 zile de la data validarii acestuia de AFM. “Precizăm, pe această cale, că toate conturile comercianţilor, create în ediţiile anterioare ale Programului, rămân valabile şi pot fi utilizate şi în sesiunile de anul acesta”, a mai mentionat AFM.