Stiri Locale de ultima ora

Protectia Consumatorului va controla fast food-urile din Bucuresti

Decizia a fost luata pentru ca Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor – ANPC – vrea sa se asigure ca serviciile oferite de fast food-uri sunt conforme.

APNC precizeaza ca, iÎn urma actiunii de control efectuata la un fast food din sectorul 2 al Capitalei si a neregulilor majore depistate acolo de echipa de comisari ai Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, vicepresedintele Mihai Culeafă isi propune sa verifice periodic aceste tipuri de unitati, dat fiind importanta lor pentru persoanele aflate in miscare, in criza de timp, sau cu posibilitati financiare reduse.

Astfel, in contextul terminarii perioadei vacantelor si intensificarii activitatii in Bucuresti, echipe de control coordonate de vicepresedintele Mihai Culeafa, vor supraveghea modul in care covrigariile, patiseriile, shaormeriile, de pe raza Capitalei, isi desfasoara activitatea, astfel incat clientii obișnuiți ai acestora, muncitori, taximetristi, elevi si studenti si alte categorii sociale, obisnuiti consumatori ai locatiilor mentionate, sa beneficieze de conditii normale de servire.

”Îmi aduc aminte de perioada în care m-am apucat de afaceri și străbăteam țara în lung și în lat. Nu de puține ori, împreună cu șoferii noștri ne opream și mâncam pe fugă, la o covrigărie sau o patiserie. Și noi eram clienți obișnuiți ai acestor chișcuri și îmi aduc aminte cu mare plăcere de plăcinta dobrogrană, care este preferata mea.

Acum, de când particip la acțiunile de control, împreună cu colegii mei, văd lucrurile altfel. Chiar ultimul control, pe această temă, de la shaormeria din sectorul 2, m-a făcut să-mi dau seama că lucrurile nu sunt mereu în regulă, în astfel de spații dedicate alimentației publice.

Si astazi sunt oameni mulți care, în drum spre serviciu, cumpără repede ceva pentru a mânca pe drum sau în pauza de masă.

Și pentru că aceste locații sunt numeroase, mici, dar cu o mulțime de clienți, trebuie să avem grijă ca servciile oferite consumatorilor să fie la nivelul celor puse la dispoziție de un restaurant.

De aceea, îi invit pe toți cei care constată probleme, să îmi transmită, pe contul meu de facebook sau la numărul meu de telefon 0727.333.363, special dedicat consumatorilor, imagini sau informații despre locația unde văd că lucrurile nu sunt în regulă și imediat vom verifica locația cu pricina.

Pana atunci, in fiecare zi, voi fi pe teren, impreuna cu colegii mei, pentru a vedea personal cum se desfășoară aceste activități” – a declarat vicepresedintele ANPC.

Citeste  Legea anti Uber si Bolt a fost pana la urma adoptata.

Miriam

Distribuie mai departe
Cele mai bune teste drpciv 2020 numai pe https://chestionareauto.ro/. Ia permisul mai usor invatand de pe acest site!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *