Fabricantul german de echipamente sportive e dezamagit de vanzarile brandului Beyonce, au relatat surse informate, citate de the Wall Street Journal.
Parteneriatul dintre Adidas si cantareata americana va lua sfarsit in urmatoarele luni. Adidas semnase semnat un contract cu Beyonce in aprilie 2019, pentru relansarea brandului ei Ivy Park. Dar articolele vestimentare Ivy Park se vand foarte prost. Anul trecut, brandul lui Beyonce a inregistrat o scadere a vanzarilor cu 50 la suta, ceea ce a silit Adidas sa ia decizia de a pune capat parteneriatului incheiat cu vedeta americana. Oricum, vanzarile erau de multi ani sub asteptari.
Oficial, se invoca diferenţe creative majore. Surse din cadrul Adidas au precizat ca decizia de intrerupere a colaborarii a fost mutuala. Brandul Ivy Park se doreste a fi „inclusiv” – cu articole vestimentare neutre, si nu separate, de dama si barbatesti.
E cea de-a doua despartire a grupului Adidas de o celebritate, dupa ce gigantul german din sectorul echipamentului sportiv si-a încheiat colaborarea cu rapperul Kanye West din cauza declaratiilor sale antisemite. Doar ca spre deosebire de Yeezy, brandul lui Kanye West, care aducea venituri mari companiei Adidas, articolele vestimentare ale lui Beyonce nu se vand. Incasarile pe anul trecut urmau sa fie de 200 de milioane de dolari, insa, potrivit presei americane, de-abia s-a ajuns la 40 de milioane. Unul dintre motive si acela ca Beyonce nu prea a facut reclama brandului Ivy Park. Specialistii in marketing spun ca ea ar fi avut nenumarate ocazii sa-si promoveze produsele, insa, nu se stie de ce, nu a facut-o. Vedeta s-ar fi implicat doar la inceput in promovarea produselor, dar apoi pare sa fi neglijat acest lucru.
Miriam