Snap a lansat in cursul zilei de joi o platforma de jocuri in cadrul aplicatiei Snapchat. Aceasta ofera jocuri originale si de la terti precum Tiny Royale al companiei Zynga. Snap face toate astea pentru a determina utilizatorii deja existenti sa foloseasca mai mult aplicatia dar si sa atraga noi utilizatori.
Snap a mai anuntat o serie de functii noi pentru produsele existente si va adauga show-uri de la Bunim / Murray Productions si BuzzFeed.
Compania a facut acest anunt la primul sau summit pentru parteneri din Los Angeles in care au prezentat functiile si continutul cu care vrea sa isi pastreze baza de utilizatori cu varsta cuprinse intre 13 si 34 de ani.
Snap are parte de o concurenta acerba cu mult mai multe companii precum Facebook dar si aplicatia de fotografii Instagram.
In anul 2018 Instagram a avut aproximativ 400 de milioane de utilizatori activi zilnic pe versiunea de stories. Mai exact, de doua ori mai multi fata de utilizatorii zilnici ai aplicatiei Snapchat.
Snap mai are un concurent care este putin mai nou pe piata, si anume TikTok, o aplicatie pentru video-uri scurte detinuta de compania chineza Bytedance.
Numarul de utilizatori zilnici ai aplicatiei Snapchat a scazut in ultimele cateva trimestre.
Snapchat ajunge la 75% de utilizatori cu varste cuprinse intre 13-34 de ani si la 90% dintre cei cu varstele cuprinse intre anii 13-24 de ani din Statele Unite.
Platforma de jocuri a aplicatiei Snap va avea publicitate video de sase secunde care nu se va putea inchide. Acest lucru a contribuit la cresterea veniturilor companiei in trimestrul patru.
Jocurile disponibile includ Bitmoji Party (Snap), Alphabear Hustle (Spry Fox), C.A.T.S. Drift Race (ZeptoLab), Snake Squad (Game Closure), Zombie Rescue Squad (PikPok) si Tiny Royale (Zynga) si se pot juca prin serviciul de mesagerie Chat.