Instiintarea pe care o primesc debitorii de la firma de colectare creante KRUK are scopul de a anunta ca exista un dosar pe numele persoanei respective, pe care compania il va gestiona. In niciun caz o astfel de instiintare nu este gandita sa transmita teama sau amenintari voalate, ci invita la comunicare deschisa, pentru ca datoria sa se plateasca in termeni convenabili pentru persoana cu datorii.
Pe scrisoarea primita exista si date de contact si numarul de telefon KRUK, recomandat de utilizat pentru a contacta firma si a stabiliti pasii de parcurs in vederea stingerii datoriei. Agentii care au misiunea de a intra in contact direct cu clientii urmeaza politica pe care compania o agreeaza, anume, aceea de a discuta amiabil si de a oferi cele mai bune sfaturi, in functie de situatia in care se afla debitorul.
Oricat de multe pareri si discutii pe forumuri despre KRUK s-ar citi anterior comunicarii cu un reprezentant al companiei, acestea nu vor fi la fel de concludente, precum dialogul cu o persoana implicata direct in gestionarea datoriilor. Prin urmare, cea mai buna concluzie cu privire la modul in care KRUK gestioneaza cazurile clientilor sai se poate obtine direct si nu prin intermediari, oricat de bine intentionati ar fi acestia.
De ce impresia generala avantajeaza compania KRUK?
In primul rand, discutiile cu agentii avantajeaza clientii prin abordarea prietenoasa si empatica: “In regula, au ajuns in situatii dificile, dar pentru orice exista solutii, chiar si pentru datorii” – aceasta este una dintre ideile de la care se pleaca in gestionarea creantelor. Dar cum “verba volant, scripta manent”, cea mai buna dovada a intelegerii pe care firma o are in raport cu clientul este cea scrisa, in cazul KRUK materializata in Angajamentul de plata.
Practic, este vorba despre un document in care se stipuleaza ratele pentru returnarea datoriei. Avantajul Angajamentului consta in posibilitatea clientului de a stabili singur valoarea ratelor lunare, in functie de sursele de venit sigure pe care le are si cuantumul sumelor de bani pe care le primeste lunar. Poate fi vorba despre salariu, pensie, chirii si altele. Platind lunar cat poate, debitorului ii va fi mai usor sa isi achite datoria.
Care sunt cele mai comune erori care se fac in legatura cu KRUK?
Desi sunt persoane care vorbesc despre banca KRUK, o astfel de afirmatie nu este veridica si ii poate duce si pe altii in eroare. Strategia companiei are central clientul si toate demersurile sale concorda in punctul de a-l ajuta sa isi plateasca datoriile, inclusiv prin sfaturi utile, aspect care face diferenta intre unele banci si aceasta firma.
Pe de alta parte, interesul companiei nu este acela de a stabili rate pe care clientul sa nu le poata plati. Angajamentul de plata fiind un exemplu care sustine ideea de buna practica in cazul firmei.
Nu in ultimul rand, faptul ca firma are doar angajati cu experienta care stiu sa isi ajute optim clientii cu ale caror cazuri intra in contact, este o dovada a celor mai bune intentii pe care compania le are.